By: Päivi Mäkelä

Lohjan uimahalli - Liessaari

Lähtö Lohjan uimahallilta
Aja uima-ja jäähallin takaa harjun reunapoluille. Käänny vasemmalle, ja jatka harjun reunaa, kunnes näet Anttilan. Aja alikulkua tien ali ja jatka suoraan kohti pesäpallokenttää. Aja pesiskentän oikeasta kulmasta alkavaa pyörätietä n. 200 metriä ja käänny vasemmalle kohti järveä. Jatka hiekkatietä eteenpäin 400 metriä, tulet t-risteykseen. Käänny vasemmalle, aja 50 metriä ja nouse oikealle lähtevää pientä polkua ylös. Kallion päällä voit ihailla edessä aukeavaa järvinäköalaa. Laske kalliolta alas ja aja valkoisen puusillan yli.jatka saaren oikeata rantaa suoraan eteenpäin. Seuraa polkua ylös mäen päälle. Ota rauhallisesti, alueella liikkuu paljon kävelijöitä !Jatka, kunnes polku yhtyy toiseen polkuun. Jatka matkaa oikealle. Aja eteenpäin, kunnes oikealla aukeaa järvenselkä. Puikkaa pientä polkua oikealle n 50 metriä, niin tulet jyrkälle louhokselle, josta on louhittu eduskuntataloon kiveä. Ihaile maisemia, palaa samaa reittiä takaisin.