0 km: Lähtö Pyörä-Suvalan edestä Höyhtyältä. Aja Salen ja grillin ohi ja mene metsikön läpi Tavitielle. Aja kunnes tien päässä näkyy alkavan polku.
0,65 km: Mene polulle ja aja isointa uraa kunnes
1,0 km: Kerrostalot näkyy, käänny vasemmalle kuntopolun yli lammelle päin. Polku seurailee lampea n. 10-15 m päässä.
1,2 km: Polku erkanee lammesta ja jatkuu suoraan, reittivaihtoehtoja on useita.
1,4 km: Tulet sorapäällysteiselle pyörätielle, käänny oikealle, aja kuntopolkua joka menee kentän laitaa. Lintulan urheilukenttä jää vasemmalle. Jatka kuntopolkua pitkin.
1,6 km: Käänny kuntopolulta oikealle, pienehkölle polulle.
1,7 km: Polku haarautuu, ei väliä kumman reitin valitset. Kohta tulet pyörätielle, käänny vasemmalle moottoritien ali.
2,0 km: Heti tunnelin jälkeen polku oikealle, taaskin on useampia reittivaihtoehtoja. Matka täsmää parhaiten kun koetat pysyä isoimmalla uralla.
2,2 km: Tulet pyörätielle, käänny oikealle alikulkutunneliin.
2,4 km: Huoltoasema jää oikealle, käänny vasemmalle heti tunnelin jälkeen,
tien yli ja pyörätietä oikealle, vasemmalla on Rautaruukin iso talo. Pyörätien vasemmalla puolella kulkee polku, mene sitä mutta älä käänny poispäin tiestä.
2,8 km: Tulet risteykseen, vasemmalla on kaksi mäkeä, aja vasemmalle lähemmän mäen päälle.
2,95 km: Mäen päältä voi ajaa sen U-muotoisen kuopan yli toiselle puolelle
tai pysyä samalla puolella. Jos ajat toiselle puolelle, käänny mäellä vasemmalle ja ajele alas. Jos pysyt samalla puolella, aja alas ja käänny soratietä oikealle.
3,2 km: Soratieltä haarautuu polku loivasti vasemmalle, mene sitä.
3,4 km: Ojan ylitys pohjan kautta. 50 metrin päästä oikealle, taas 50 m ja risteyksestä suoraan. Vasemmalla näkyy kerrostaloja. Taas 50 metriä ja vasemmalle, autotien yli ja aja vaan.
3,7 km: Tulet pyörätielle, käänny vasemmalle
4,0 km: 50 metriä suojatien jälkeen menee polku vasemmalle. Seuraa koko ajan isointa uraa, on niin iso että ei pitäisi olla vaikeaa. Polku on loppuosastaan märkä pitkälle kesään.
4,9 km: Tulet nuotio/taukopaikalle. Käänny jyrkästi oikealle kivikkoista polkua loivasti alaspäin.
5,1 km: Polku haarautuu, mene vasemmalle, nyt tulee mukava pätkä.
5,25 km: Tulet isolle polulle, mene vasemmalle.
5,35 km: Käänny vasemmalle isohkoa polkua loivasti ylös.
5,65 km: Tulet takaisin nuotiopaikalle, käänny oikealle isoa kivikkoista polkua.
5,8 km: Nyt tulee reitin tekninen osa. Käänny vasemmalle pienehköä kivikkoista ja juurakkoista polkua
6,1 km: Risteys, aja suoraan
6,5 km: Tulet kuntopolulle, käänny oikealle ja aja mäki alas.
6,75 km: Risteys, käänny oikealle Iinatin kuntoradalle. Nyt tulee pitkä kuntorataosuus.
8,4 km: Tulet risteykseen, mene suoraan pyörätien ja autotien yli ja jatka kuntorataa pitkin.
9,4 km: Käänny oikealle rautatien yli.
9,5 km: Käänny vasemmalle ja aja voimalinjaa pitkin alas pellon reunaa pitkin. TAI aja suoraan, pitkästi ja tulet lähelle 14.0 km:n kohtaa. Tämän voi ajaa vasta loppukesästä, on niin märkää.
10,0 km: Tulet isolle asvalttitielle, käänny oikealle ja 50 metrin päästä vasemmalle metsätielle ja tulet motocrossradan reunaan TAI aja asvalttitietä moottoriurheilukeskuksen portille ja mene siitä sisälle. Voit käydä hieman hyppimässä lasten motocrossradalla.
11,1 km: Kartingradan parkkipaikan takanurkasta lähtee vaativia MP-enduroreittejä moneen eri suuntaan. Ne palaavat aina lähtöpisteeseen. Aja jos uskallat!
Kun olet ajellut tarpeeksesi, palaa autotielle, käänny vasemmalle ja kohta oikealle Kaakkuriin Palokankaantielle. Seuraavat mittarilukemat ovat oikein, jos moottoriurheilukeskuksen portilla takaisintullessa mittari näytti 12.4 km.
13,9 km: Aja "suoraan" ison tien yli, tien linjaus ei ole suora.
14,0 km: Käänny oikealle bussipysäkille ja aja voimalinjan alla menevää polkua loivasti ylöspäin.
14,45 km: Pyörätien yli ja jatka kuntopolkua pitkin alikulkutunneliin.
14,9 km: Tulet samaan paikkaan kuin 8.4 km:n kohdalla. Käänny vasemmalle sinne mistä aiemmin tulit.
15,4 km: Käänny kuntoradalta vasemmalle isoa polkua. Tuttua seutua? Aivan oikein, sitä on ajettu jo aiemminkin. Aja vaan eteenpäin.
15,75 km: Käänny oikealle pientä risukkoista polkua.
16,0 km: Risteys, jatka suoraan.
16,3 km: Ojan yli pohjan kautta. 50 metrin päästä olet taas tutulla polulla. Mene oikealle.
16,85 km: Ennen nuotiopaikkaa käänny luontopolkua vasemmalle.
17,05 km: Käänny oikealle
17,15 km: Loivasti oikealle
17,25 km: Risteys, aiemmin ajettu oikealta vasemmalle, jatka kuitenkin suoraan loivasti alaspäin.
17,3 km: Käänny vasemmalle. Taas extreme-reitti, kohta alkaa pitkospuut, jotka on aina liukkaita. TAI aja suoraan kuntoradalle tästä kohtaa. Tämä on helpompi reitti.
17,65 km: Tulet kuntopolulle(matka riippuu taas siitä kumpaa reittiä tulit). Käänny vasempaan.
17,75 km: Olet taas tutussa risteyksessä, käänny vasemmalle. Aja kuntorataa suoraan TAI käänny mäen juurella luontopolkua oikealle, se tulee kohta kuntoradalle. Jatka kuntorataa pitkin.
18,6 km: Käänny oikealle isohkolle polulle.
18,7 km: Olet samassa paikassa kuin 3.2 km:n kohdalla. Aja tästä samaa reittiä takaisin paitsi ennen kuin alitat moottoritien, jatkatkin polkua pitkin pyörätien yli moottoritien vartta pitkin, kunnes tulet autotielle. Käänny vasemmalle ja polje kunnes tulet bussin päätepysäkille, mene sen kohdalta moottoritien ali.
20,5 km: Käänny Lintulammen koulun nurkalta vasemmalle metsään.
20,7 km: Tulet pururadalle, aja oikealle. 50 metrin päässä tie menee samaa linjaa kuin pururata, jatka tästä tietä pitkin kunnes tulet asvalttitielle. Käänny vasemmalle ja kohta olet kohdassa josta menit metsään. Palaa takaisin Suvalan eteen ja tarkista matka. Pitäisi olla noin 22 km jos et käynyt ajamassa enduroreittejä, jos kävit niin vähän enemmän.

Tämä on suunnilleen viikkoajoreitti mitä ajetaan joka lauantai kello 11.00.

Alueella on paljon polkuja, voit valita mieleisesi. Tämä on vain yksi monista reittivaihtoehdoista.