Menu
  1. Etusivu
  2. Fillari-lehti
    1. Aikataulut
    2. Toimitus
    3. Vanhat numerot
      1. Fillari-lehti 4 2021
      2. Fillari-lehti 3 2021
      3. Fillari-lehti 2 2021
      4. Fillari-lehti 1 2021
      5. Fillari-lehti 7 2020
      6. Fillari-lehti 6 2020
      7. Fillari-lehti 5 2020
      8. Fillari-lehti 3-4 2020
      9. Fillari-lehti 2 2020
      10. Fillari-lehti 1 2020
      11. Fillari-lehti 7 2019
      12. Fillari-lehti 6 2019
      13. Fillari-lehti 5 2019
      14. Fillari-lehti 4 2019
      15. Fillari-lehti 3 2019
      16. Fillari-lehti 2 2019
      17. Fillari-lehti 1 2019
      18. Fillari-lehti 7 2018
      19. Fillari-lehti 6 2018
      20. Fillari-lehti 5 2018
      21. Fillari-lehti 4 2018
      22. Fillari-lehti 3 2018
      23. Fillari-lehti 2/2018
      24. Fillari-lehti 1 2018
      25. Fillari-lehti 7/2017
      26. Fillari-lehti 6/2017
      27. Fillari-lehti 5/2017
      28. Fillari-lehti 4/2017
      29. Fillari-lehti 3/2017
      30. Fillari-lehti 2/2017
      31. Fillari-lehti 1 2017
      32. Fillari-lehti 7/2016
      33. Fillari-lehti 6/2016
      34. Fillari-lehti 5/2016
      35. Fillari-lehti 4/2016
      36. Fillari-lehti 3/2016
      37. Fillari-lehti 2/2016
      38. Fillari-lehti 1 2016
      39. Fillari-lehti 7/2015
      40. Fillari-lehti 6/2015
      41. Fillari-lehti 5/2015
      42. Fillari-lehti 4/2015
      43. Fillari-lehti 3/2015
      44. Fillari-lehti 2/2015
      45. Fillari-lehti 1 2015
      46. Fillari-lehti 7/2014
      47. Fillari-lehti 6/2014
      48. Fillari-lehti 5/2014
      49. Fillari-lehti 4/2014
      50. Fillari-lehti 3/2014
      51. Fillari-lehti 2/2014
      52. Fillari-lehti 1 2014
      53. Fillari-lehti 7/2013
      54. Fillari-lehti 6/2013
      55. Fillari-lehti 5/2013
      56. Fillari-lehti 4/2013
      57. Fillari-lehti 3/2013
      58. Fillari-lehti 2/2013
      59. Fillari-lehti 1 2013
      60. Fillari-lehti 7/2012
      61. Fillari-lehti 6/2012
      62. Fillari-lehti 5/2012
      63. Fillari-lehti 4/2012
      64. Fillari-lehti 3/2012
      65. Fillari-lehti 2/2012
      66. Fillari-lehti 1 2012
      67. Fillari-lehti 7/2011
      68. Fillari-lehti 6/2011
      69. Fillari-lehti 5/2011
      70. Fillari-lehti 4/2011
      71. Fillari-lehti 3/2011
      72. Fillari-lehti 2/2011
      73. Fillari-lehti 1 2011
      74. Fillari-lehti 7/2010
      75. Fillari-lehti 6/2010
      76. Fillari-lehti 5/2010
      77. Fillari-lehti 4/2010
      78. Fillari-lehti 3/2010
      79. Fillari-lehti 2/2010
      80. Fillari-lehti 1 2010
      81. Fillari-lehti 7/2009
      82. Fillari-lehti 6/2009
      83. Fillari-lehti 5/2009
      84. Fillari-lehti 4/2009
      85. Fillari-lehti 3/2009
      86. Fillari-lehti 2/2009
      87. Fillari-lehti 1 2009
      88. Fillari-lehti 7/2008
      89. Fillari-lehti 6/2008
      90. Fillari-lehti 5/2008
      91. Fillari-lehti 4/2008
      92. Fillari-lehti 3/2008
      93. Fillari-lehti 2/2008
      94. Fillari-lehti 1 2008
      95. Fillari-lehti 7/2007
      96. Fillari-lehti 6/2007
      97. Fillari-lehti 5/2007
      98. Fillari-lehti 4/2007
      99. Fillari-lehti 3/2007
      100. Fillari-lehti 2/2007
      101. Fillari-lehti 1 2007
    4. Digilehti
    5. Jutut
    6. Mediakortti
    7. In English
    8. Palaute
    9. Tilaus
  3. Palaute ja osoitteen muutos
  4. Tilaa
  5. Yhteystiedot
  6. Luettelo
  7. Linkit
  8. Foorumi
  9. Tapahtumat
  10. Tori
User Menu Search
Close

Suomen suurin Prisma avaa polkupyörien huoltopisteen
Fillarin toimitus
/ Kategoriat: Tiedotteet

Suomen suurin Prisma avaa polkupyörien huoltopisteen

Kuva: Lari Lappalainen

Suomen suurin Prisma, Prisma Kaari Kannelmäki laajentaa polkupyörävalikoimaansa, ja avaa kaivatun huoltopisteen myymälän yhteyteen. Tulevalla kaudella polkupyörämyyntiin odotetaan reilua kasvua, ja etenkin kotimaiset sähköpyörät tulevat nousemaan kesän hittituotteiksi.

Prisma Kaari laajentaa polkupyöräosaston palvelutarjontaa avaamalla uuden huoltopisteen myymälään. Huoltopiste vastaa asiakkaiden toiveisiin hankkia polkupyörän tarvitsemat huollot polkupyöräoston yhteydessä. Myymälän pyörävalikoima on kasvanut yli 250 eri malliin, ja tarvikevalikoima on täydentynyt varaosilla ja työkaluilla.
- Ennen pisteen avaamista rekrytoimme huoltopisteelle uutta henkilökuntaa, ja pystymme nyt huoltamaan kaikki polkupyörämerkit. Uusi huoltopiste mahdollistaa polkupyörän oston yhteydessä myytävät huollot, joiden avulla myös polkupyörän elinkaari pitenee, Prisma Kaaren käyttötavarakaupan päällikkö Päivi Valtonen toteaa.
Huoltopiste tulee tarjoamaan käyttöönotto- ja kausihuoltojen lisäksi myös laajempia täyshuoltoja. Myymälän henkilökunta antaa myös vinkkejä omatoimisia huoltoja varten, ja neuvoo tarvittavien työkalujen ja varaosien hankinnassa. Varaosien lisäksi Kaaresta löytyy myös kattava valikoima pyöräilykypäriä ja -tarvikkeita.

Sähköpyörien kysyntä jatkaa kasvua
Sähköpyörien kasvava kysyntä on huomattu myös Prismassa, ja valikoimasta löytyy tällä hetkellä noin 20 erilaista sähköpyörämallia. Pyörämyynti käy juuri nyt kuumimmillaan, ja lisää tavaraa saapuu jatkuvasti myymälään. Odotamme kuluvalle kaudelle merkittävää myynninkasvua, ja uskomme Prisman myynnin kasvavan markkinaa nopeammin.
- Kaaren valikoima on laajentunut uusilla malleilla, ja koko polkupyörävalikoimasta löytyy nyt yli 250 erilaista vaihtoehtoa aina kaupunkipyöräilystä vaativampaankin ajoon. Viime vuosien aikana sähköpyörien kysyntä on kasvanut tasaisesti, ja uskon, että tämänkin kesän hittituotteina tulevat olemaan kotimaiset Hangossa valmistetut Helkama-sähköpyörät, kertoo Prisma-ketjun ryhmäpäällikkö Tommi Korhonen.

Verkkokauppa tukee kivijalkakauppaa, polkupyörän valintakone auttaa valinnassa
- Polkupyörää valittaessa toivottujen ajo-ominaisuuksien lisäksi myös pyörän kokoon kannattaa kiinnittää huomiota. Etenkin lastenpyörissä valinnanvaraa löytyy, ja eri vaihtoehtoja on reilusti kaikenikäisille pyöräilijöille. Osastolta löytyy erillinen pyörien ominaisuuksien vertailua helpottava digitaalinen valintakone, jonka avulla pyörän voi myös tilata prisma.fi-verkkokaupasta kotiovelle kuljetettuna, Valtonen kertoo.
Valtonen suosittelee asiakkaita tutustumaan pyöriin yhdessä henkilökunnan kanssa. Oston yhteydessä myyjät opastavat pyörän käyttöönotossa, sekä kertovat pyörän tulevista huolloista. Palvelevan ostokokemuksen lisäksi tavoitteena on myös pidentää pyörien elinkaarta erillisen ostajan muistilistan avulla. Huoltovinkkien ohella asiakkaille tarjotaan mahdollisuus ostaa pyörän kausi- tai laajemmat täyshuollot samalla asiointikerralla.
Print
467

No content

A problem occurred while loading content.

Edellinen Seuraava

  • All
  • Maantie
  • Maastopyöräily
  • Ratapyöräily
  • BMX
  • Enduro
  • Cyclocross
  • Trial
More

    No content

    A problem occurred while loading content.

    Edellinen Seuraava

    Facebook

    Fillarifoorumin uudet aiheet

    Torin uudet ilmoitukset

    jalki.fi - uudet reitit

    Back To Top